FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Surftown skryter dessutom med att alla sajter är återställda från backuperna, så fan heller att min är det... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det finns visst ingen support hos surftown, fortfarande inget svar.
Visst dem kanske inte har någon backup, men dem borde väl ändå ha svarat nu? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Men alltså, att man inte har t.ex. telefonsupport som standard är självklart en prisfråga, sällan eller aldrig har ju begreppet "man får vad man betalar för" kommit bättre till pass. Det tror jag egentligen alla förstår. Man kan självklart ifrågasätta hur tjänsterna positioneras, men det är ju bara låta bli att köpa eller skaffa sig den support man faktiskt behöver.
Men jag skulle säga att det grundläggande problemet är att man säljer en "produkt" som är relativt, allt för, tekniskt avancerad, den är helt enkelt inte redo för den marknadden nu lanseras på, eller om man vill vända på det,kunderna är inte redo, detta blir ju än mer sant med den kundkretsa man (kan) drar till sig när man lägger priserna på Surftowns nivå. Att säga att kunden alltid har rätt sett till det är ju bara trams. Sen är väl lösningen ganska enkel (om den inte redan är på plats) om man nu har e-mailsupport så bör man väl kunna specificera hur lång tid det får ta max,och går man över den tiden så har kunden rätt till kompensation, hit´em where it hurts... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det som är väldigt dyrbart och tar enormt med tid är support när det gäller webbhotell generellt. Jag har filosofin att support krävs endast när det inte fungerar. När saker fungerar, kan man alltid finna hjälp på forum och generellt på alla internets resurser för att få saker att fungera.
Ett supportforum där man får svara inom några timmar anser jag räcker, ev. pm email om det är personlig information, om allt på webbhotellet fungerar som det är tänkt och ska. Problemet idag är att webbhotellen tvingas vara webblärare/webbskolor hur man gör för folk, när det finns så bra webbresurser och webbskolor på internet, gemene man är väldigt lata och ringer webbhotellet för att fråga "hur man gör" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det jag stör mej allra mest på är bara det här:
Kod:
Onsdag 19:e augusti, kl. 15:25 WS26 Alla filer som blivit utsatta för defacing har blivit återställda. Vi förväntar oss att alla webbhotell på denna server kommer vara online igen innan kl. 18:00. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Den här tråden börjar spåra ur. Verkar nästan som om folk tror att denna tråd faktiskt är Surftown Support.........
Citat:
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att du inte fått en snabbare återställning, men vi arbetar så snabbt vi kan! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||