FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har märkt att visa lediga domäner visas som upptagna på loopia och/eller binero. Är det någon annan som märkt detta?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
|
Nej. Dom är lediga. Jag vill inte säga vilka domäner det rör sig om för jag ska registrera dem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Om jag betalar innan via ett annat ombud får jag dem då eller?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Undrar bara om detta gäller .se domäner eller även andra?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag skulle tro att det fungerar på liknande sätt hos Binero och även andra företag som registrerar domännamn men jag kan givetvis inte svara för dem. Hurvida man får domännamnet om man beställer det via en annan leverantör beror helt på vem som först registrerar det hos aktuellt registry. Viktigt för kunden i fråga att tänka på är att fullgöra alla sina åtaganden så snart som möjligt för att säkerställa att man får domännamnet. Hos Loopia inkluderar detta t.ex. att betala den faktura som skickas ut för domännamnet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Sen finns det webbhotell som utför domänregistreringar utan krav på förskottsbetalning...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Gäller inte bara .se domäner. Tack för all information.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Japp, vill du vara säker så rekommenderar jag att du registrerar via Binero, väntar in fakturan (finns i stort sett direkt i kundzonen) och betalar direkt med kort. Det går snabbast enligt egen erfarenhet.
![]() |
Svara |
|
|