FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Du får gärna redovisa vad du vill men många av dina problem hör hemma i direkt kontakt med vår support, det normala hade varit tycker jag, att du hade kontaktat oss efter det andra eller tredje misslyckande att försöket att registrera sig. Senast redigerad av Danielos den 2013-12-23 klockan 17:32 |
|||
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker nästan att du börjar bli pinsam i din smutskastning mot Daniel, han besvarar din kritik och dina åsikter på ett helt normalt sätt.
Tycker inte han har taggarna ut på något sätt. Ser inte hur saken kan bli bättre av att han skulle svara: "Förlåt förlåt vi har gjort fel och ska åtgärda det. Förlåt att vi inte kunde tillfredsställa dig just vid det tillfället." Finns det en förklaring av att man flyttar sin sida tex så är det ju det som är förklaringen till varför det blivit fel.... Tycker nästan du ska be om ursäkt. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag tycker nog att jag bidragit med ganska konstruktiv och konkret kritik och några allmänna synpunkter utan att vara elak på något vis (finns ju inte ens skäl till det). Men om någon tagit illa vid sig så ber jag gärna om ursäkt för att jag uppfattar egensajt.se som slarviga, att jag tycker att Danielos har svårt att ta kritik och anser att mina synpunkter inte är "trovärdiga" osv. Kontentan är i alla fall att jag håller fast vid min uppfattning, undviker dom i fortsättningen och inte gärna rekommenderar dom till andra. Är det OK? |
|||
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
Du kritiserar alla webbhotell du har provat enligt det du har beskrivet i denna tråd och det skulle då vara intressant att få veta vilket webbhotell du rekommenderar i så fall? |
|||
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag har sällan sett någon skylla ifrån sig så till den milda grad som du gör. Din attityd att "du/ni har rätt, andra har fel" är beklämmande och jag är ÄNNU gladare att jag valde att inte bli kund hos er. Ni har klantat till det på flera sätt. Svaren du ger är att det berott på än det ena och än det andra. Men fattar samtidigt inte att i alla fall hälften av felen berott på omständigheter du/ni själv skapat. "Vi har jobbat två år med detta" svarar du som ursäkt för att enkla svarsformulär inte funkar. Det gör mig ju bara ännu mer bekymrad över er kompetens. Hur ni kan jobba så länge med ett system (som ju inte direkt är på NASA-nivå) och ändå inte kolla enkla buggar och få det att funka är faktiskt ganska graverande. Framförallt att ni inte orkar testa grejerna internt innan ni går ut i skarpt läge. "Hoppsan, vi hade ingen aaaaning om att captchafunktionen var applicerad på alla formulär". Men. Det är faktiskt OK. Alla är människor. Ingen är felfri, i synnerhet inte jag. Och jag har därför aldrig haft problem med att andra också gör misstag. Då infinner sig kravet/behovet att man ska ha tillräcklig ödmjukhet och självinskt och kunna respektera berättigad kritik. Alltså: Om man trampat i klaveret och gjort klantiga misstag, då pekar man inte åt alla möjliga håll, levererar ointressanta tekniska orsaker och försöker urskulda sig. Man säger "det var klantigt gjort av oss, medges. Hoppas det inte orsakade för mycket krångel". När jag nu kritiserar er fortsätter du på den inslagna vägen. Du stoppar fingrarna i öronen och bestämmer dig för att kritiken inte ska tas på allvar för att den inte svarar upp mot de obegripliga "regler" som du/ni satt upp. Kritiken är, enligt dig, "onyanserad". Därför bryr du dig inte om den. Jag kollade runt på er webbplats alldeles nyss och hittade ingen som helst reservation mot att eventuella synpunkter från era kunder måste vara "nyanserade" för att ni skulle ta den på allvar. Berätta därför för mig (och andra) exakt vad du menar med vad "nyanserad" och "onyanserad" är. Och varför annan form kritik inte anses värd att beakta? Ska era kunder vara nätverkstekniker och göra djupa analyser av felen för att tas på allvar? Om kunden Svenne har problem och uttrycker sig på normalsvenska utan att ha en aning om era privata definitioner av "nyanserad" eller "onyanserad" så skiter ni alltså i hans kritik? Begriper du hur korkat det låter? Hur du uppfattas av folk som läser vad du skriver? Nästa skäl till att du inte bryr dig ett skvatt om min kritik är för att jag i den här tråden även haft synpunkter om Citynetwork och Binero. (Nu skulle jag haft en sån där emoticon som "slår-mig-själv-i-pannan"). "Han sa att Pelle, Nisse och Olle var dumma. Men eftersom han sa att Pelle och Nisse är dumma så är Olle inte alls dum". Jösses.... Slutligen: Jo. I en tråd som i grunden postats för att bl.a. lufta kritiska åsikter om olika webbhotell ligger det i sakens natur att det luftas kritiska åsikter om olika webbhotell. Vad hade du väntat dig? Att jag skulle recensera olika recept på hallontårta? Jag önskar dig och ditt (?) företag lycka till. Ärligt. Men jag tackar min lyckliga stjärna för att jag inte blev kund hos er. Och jag kommer givetvis att avråda andra från att bli det. Gott Nytt År! |
|||
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Imponerade babblande runt omkring några fel som du uppenbarligen har blåst upp till bristningsgränsen, varför ska jag lyssna på kritik på problem som redan är åtgärdade menar du?
Men tyvärr förvånar mig inte ditt svar, och eftersom du slänger dig med ord som korkat (vilket jag upplever som nervärderande) så tror jag att något mer ligger bakom din attityd. Andemeningen i det du skriver i denna tråd känns inte bra och jag upplever det som destruktivt generellt sätt, så det känns som du borde rannsaka dina motiv och inställning lite bättre. Ärligt talat så förstår jag inte vad du vill bevisa eller vart du vill komma.... Senast redigerad av Danielos den 2013-12-31 klockan 00:43 |
|||
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag vet inte riktigt hur du får ihop det, jag har aldrig sagt att du har fel, eller att du inte har haft de fel du har haft, jag har ENBART redovisat orsaken till felen, och svar JA, jag anser att vi har en hög arbetsbelastning generellt för vårt nya system som ska implementeras under nästa år, samt underhåll av vår nuvarande egenutvecklade plattform som håller hög prestanda, och jag anser detta var en av några rimliga orsaker till att vi inte hunnit med att testa så att fel inte finns på hemsidan. Och ja sa ju tom att det var en miss av oss med captchan på formuläret. Jag när jag säger onyanserat menar jag att du enbart tar upp allt negativt, inkl. angående mig personligen utan att lyfta fram en enda positiv sak eller möjlig ursäkt för de fel du stötte på, och som sagt. Jag har aldrig sett någon tidigare på wn såga ett webbhotell till den milda grad pga fel på huvudsidan som du gör utan att ens blivit kund, och då har jag varit medlem här väldigt länge.
Senast redigerad av Danielos den 2013-12-31 klockan 16:11 |
|||
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Detta får nog bli WN humortråd 2013 :-D
|
|||
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Låser tråden, ni får fortsätta diskussionen via PM om ni önskar
![]()
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2014-01-05 klockan 22:33 |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|