| FAQ |
| Kalender |
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Anledningen att jag startade denna tråd är att jag vill ha debatt om webbhotellen och deras support.
Vad kan man som kund kräva? Jag mailade Bineros support kl 6:28 igår och har fortfarande inte fått något svar av dem. Skickade ett par påminnelser i går men fortfarande dött. (Jag har inte haft tiden att ringa dem.) Kan det vara så att deras kundtjänst har semester? Om man jämför så skickade jag ett mail till Proinet tidigare idag och jag hade ett svar inom 10 minuter. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Medlem
|
jag har fått svar snabbt alla gånger jag har kontaktat dom.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Jag har också alltid fått snabb och trevlig support från Binero.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Hittills har det fungerat utmärkt. Idag gjorde till och med IIS rekordsnabbt jobb via binero. Jag faxade överlåtelse till binero, binero skicka till IIS och IIS fixa klart från sin sida så allt som allt gick det under 1 timme innan binero hörde av sig och informera mig detta. Nöjd! Fast den där kontrollpanelen är lite buggig än :-) |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Nicklas, jag får be om ursäkt för dröjsmålet på vårt svar. Din fråga berörde våra Windows-tjänster, där vi för tillfället har begränsade supportresurser. Jag vidarebefordrade det till Anders som kommer besvara dig inom kort. Vi ska rekrytera nytt folk på Windows-sidan vilket kommer förbättra våra svarstider på dessa ärenden.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Tackar för ditt svar JonathanS, låter rimligt det du säger.
Jag vet att detta forum är effektivt att få svar på support frågor, men debbaten jag vill ha är vad man kan kräva för support av tex Binero? |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Vad tycker ni att man ska kunna kräva av webbhotellen? |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Man kan inte kräva mer än det som står skrivet i klartext i det avtal man tecknar med webbhotellet i fråga. Är man inte nöjd med detta så gör man nog bättre i att byta webbhotell än klaga i de flesta fall.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#10 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Vad brukar de skriva i avtalen?
Att de har fri support! Vist fri support, men vad kan man vänta sig att denna fria support ska ta i tid? |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|