FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Sen att du inte skulle kunna "fuska" med värden om man kör lastbalanserat? Nä man kan ju inte figga vilka bakomliggande servrar som skall ingp i klustret per ip. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Ajajaj, var försiktig nu ;-)
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Kanske var oförsiktig, men det var mest för att svara på abergmans fråga hur pass äkta det är och för att vi ska kunna se hur pass nära det är Windows och testa det. Men jag ser att jag inte kan ändra inlägget av någon anledning.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Inget stöd för integrering med Visual Studio, inget stöd för MSSql, mängder med egenutvecklade komponenter som inte fungerar, inget stöd för SSIS för att nämna lite. Då snarare 60% och en stor osäkerhet vad som e kompatibelt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Tanken är inte att en utvecklare skulle köra .NET via mono. Tanken är att kunna köra många vanliga skript. Det är under utveckling och mycket av det som saknas kommer att läggas till eftersom. Det är också en fråga om pris, det kostar mindre än hälften att köra på Linux än på windows
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |