FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har en domän som jag ej kunnat förnyat eftersom LOOPIA gav fan i att skicka en faktura och det hör till att en webbhotell skickar en faktura så att man kan betala domänen.
Nu riskerar jag förlorar på grund av detta och tack vare att Loopia slarvade med att skicka en faktura .... Har konton som är kopplad till en email adress som jag har under det domän som gick ut och som jag ej kunde betala i tid tack vare Loopia. Förbannad dålig stil av Loopia att göra så här. Tyvärr kan jag inte skriva här vilket domän det rör sig om ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hur förklarar Loopia händelsen efter din kontakt med deras support?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Citat:
Mer troligt, med tanke på att hela deras faktureringssystem är automatiskt, är att mailet med fakturan inte har kommit fram. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Du har inte fått någon faktura så du har inte betalat och domännamnet har slutat fungera? Loopia erbjuder sig att rätta till felet men du är förbannad för att Loopia inte har bett om ursäkt, var det rätt?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Själv kör jag med deras "pre-paid" system med några kronor på kontot, är helnöjd.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Citat:
Har själv råkat ut för samma, både hos Loopia och Binero, så de är inget specifikt för någon. Kollar du här på WN har flera samma problem med olika företag. Men mest troligt är att fakturan är skapad och skickad, men att den fastnat i ett spamfilter, haft en felaktig kontaktuppgift eller liknande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det är bara att ta fram popcorn och luta sig tillbaka... dom här trådarna blir alltid bra!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|