FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Halloj Folkens vad ska ni göra i jul? Blir det stilla hemmakväll, besök hos släkten, en första jul med nya kärestan? Eller kanske någon som planerar en resa till varmare breddgrader?
Själv så bär det hem till härliga Sundsvall, förmodligen sista året man firar jul hemma med familjen som "barn" och inte med kärestan. Även om jag är 25 år, så känns det lite som att man är just barn igen när man är hemmai Sverige och Sundsvall över jul. Jag ska nämligen bli Pappa i Maj. MVH Fredrik Näs |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Grattis fredrik :P.
Jag ska till Sandviken (gävle...) med kvinna och sonen. Blir nog en bra jul då jag inte gillar julen själv men sonen älskar djur och landet. Och kvinnans moder bor just på en gård med lite får osv ![]() Kan ju inte bli bättre för honom. Bondgård, djur, dator (han är minst lika mycket datanörd som fadern sin), julklappar och GODIS! :P. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Mycket bra fråga, närmaste som är planerat är Dreamhack nu i slutet av nov. Fast vet inte om man kan räkna det till jul riktigt då men.
Sedan försöka vara ledig sista 2v under dec, blir väl några resor till jkpg med säkert. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Låter som trevliga sätt att fira jul, någon fler?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Blir nog gamla vanliga här - hos tjocka släkten och sedan gå ut på juldagen. Det har blivit en dålig vana
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Julafton med familjen, juldagen med svärfamiljen. Håller mig i hufvudstaden.
Men här nalkas det också tillökning (i april), så jag förstår vad du syftar på Fredrik. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Undoredoo grattulerar, så kul! Långt på väg?
Cosma: jag vet vad du menar, det är svårt att bryta dåliga vanor som är trevliga ![]() Doh, såg ju att du skrev april, så ni ær någonstans runt 15-19 veckor på väg? Själv så är vi i slutet av vecka 13, så vi räknar med nedkomst den 27 Maj, men det är mitt barn, så jag räknar starkt med att det kommer lite sådär fashionabelt sent ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag ska spendera jul och nyår i Finland med internetkompisar. Kommer bli en hel del öl känner jag på mig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Jobba som bara den och se till att så mycket av besökarna till åre´s pengar hamnar i min ficka
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() Och, eftersom det är mitt barn, så räknar jag starkt med att han/hon kommer på utsatt tid. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|