FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Med lite tur blir det att fira med den lilla släkt man har i stockholm, annars blir det själv med pizza, öl och datorn hemma.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Hur lyckas man? Det är min dröm. Själv lär det nog bli firande med släkten vara sig jag vill eller ej. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Medlem
|
Som vanligt blir det att fira jul med familjen och släkten.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
För andra året i rad har vi hyrt stuga i Sälen, 2 vuxna, 2 barn.
Så otroligt skönt: Skinkmacka och klappar på morgonen. Ut i pisten till 13.00 Hem till stugan, duka upp julbord i långfillingar och med en whiskey i handen. Den 12-åriga pyromanen fixar brasan ![]() Äta julbord i långfillingar (skön känsla som är svår att beskriva utan att ha upplevt det.) Spela brädspelet som barnen fick på morgonen. Bastu Fixa en sjysst köttbit med hemifrån förbered potatisgratäng. Tomten kommer (med lite färre klappar eftersom resan i sig är en julklapp till familjen). Fria aktiviteter dvs grabben lirar Xbox, dottern kollar på någon ny dvd, jag och frugan myser i soffan. OBS! Ordningen ovan kan lätt kastas om, eftersom vi inte har några att ta hänsyn till förutom oss själva. Allt handlar om att skaffa sig så lite jobb som möjligt och bara gå runt och mysa. Ingen stress, inga krav, ingenting. Det är vad julen handlar om! Hade jag vetat om att de skulle vara så här najs att fira julen iväg från släkten hade vi gjort det för längesedan. Rekommenderas! /Thomas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag kommer sitta i Thailand kanske dricka några chang i förd tomte luva. Käka något julbord på någon svenskägd resturang och bara njuta av livet! Kan det bli bättre? Nej, eller jo att slänga sig ut i offpisten hade inte vart dumt. Men man kan inte få allt här i livet!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jul hos mor och far med mina tre kids och blivande exman.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Får man vara med på ert julfirande THL?
Jag vill uppleva att äta julbord i långfillingar! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Banned
|
Flickvännen och jag åker åker till New York mellan 22-27 December
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Nykomling
|
Ändrade planer här: SPA i Dalarna över jul, med ovan nämnda personer. Det blir najs!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Supermoderator
|
||||
![]() |