FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jobba som bara den och se till att så mycket av besökarna till åre´s pengar hamnar i min ficka
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Grattis Undoredoo och FredrikNas!
I år ska vi äntligen inte fira jul. Utan att såra anhörigas känslor har vi lyckats avsluta julfirandet för vår del (ett arbete som tagit sina år!) Ska bli riktigt skönt Kanske firar vi Det med en flaska bättre champagne! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Hur lyckas man? Det är min dröm. Själv lär det nog bli firande med släkten vara sig jag vill eller ej. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
För min del blir det julfirande med familjen som vanligt. Hoppas det kommer massor snö i södra delen av Sverige till jul bara.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Blir väl som vanligt, hem till Sundsvall, klara ut julfirandet på ~2h och sen koda alt. brottas med storebror. Det är min jultradition
![]() PS: Slänger in ett grattis till ny release/deploy för FredrikNas och Undoredoo ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Gratis, kul, härligt och samtidigt lite förvirrande.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Julafton på stranden i Goa, sedan på juldagen åker jag till Mumbai för att möta upp frugan.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag missar också hela det traditionellt svenska julfirandet i år. Befinner mig i Filippinerna då...
![]() Dock är inte julfirandet mindre på något sätt. De börjar fira redan i oktober! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Åker till Tjeckien den 22:a Decemeber för att fira julafton där med min flickvän och hennes familj. Sen bär det iväg till Frankrike 27:e sen hem igen den 5:e för att skriva några tentor i teknisk fysik. Sen i januari så har jag ett väldigt stort projekt att fixa färdigt så det blir en väldigt upptagen jul i år
![]() Grattis för övrigt och jag hoppas allt blir bra med förlossningen Fredrik och Underedo! Senast redigerad av Draqir den 2009-11-21 klockan 15:48 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Blir väl en lika lyckad jul som vanligt, findus djupfrysta jultallrik+ ett 6-pack julöl som jag förtär ensam. Kan inte gå fel. Längtar!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|