FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Man kan hitta mycket roligt på Blocket då och då. Här någon som försöker sälja en webbportal och man skriver bl.a "Bara webbplatsen kostar minst 300 000 kr att bygga upp via en webb-byrå."
Webbplatsen Annonsen på Blocket
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Han lyckades ju med huvudsyftet - Få uppmärksamhet och gratis reklam!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Den kanske är producerad av WebIngo?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hahahahaha vilket skämt!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Det är väl inget skämt....jag skulle gärna vilja anställa någon för 300.000 för att göra en sådan kanonsida....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Han sköter sidor för några dollar i månaden....
Vi kanske skulle slussa våra toppkunder till webingo det skulle generera en riktigt bra mellanskillnad..... Fasen.... drömmen om att ligga på bahamas med en paraplydrink hela dagarna kanske inte är så långt bort trots allt :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan inte alla bara maila och skriva att de är jätteintresserade och fråga vad budet ligger på?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Får man 300.000 för den sidan.....skall räkna lite på mina omkostnader tror jag.....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag kan göra en kopia av dem för endast 250 000 kr om någon är intresserad?
Detta är som ni själva kan förstå ett riktigt bra pris eller snarare ett fynd så prutningar och skambud undanbedes. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Kanse finns ett backend som är värt några kronor iaf med tanke på frasen "sköta det hemifrån". Fast man tvivlar ju...
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|