FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
<rant>
Efter att ha varit Binero trogen i ett par år (Tack för minidatorn!) så känner jag att det är dags att gå vidare. Supporten är visserligen utmärkt, men kontrollpanelen känns otroligt trögladdad och är man en power-user och ska redigera DNSer så är den bara i vägen. Bestämde mig idag för att köpa några domäner som jag suktat efter en tid och tänkte ändå köra på Binero eftersom att de är billiga, trevliga och jag har redan större delen av mina domäner där. När jag skulle beställa så möts jag först av detta (kör chrome): Citat:
Citat:
</rant> Så, vad finns det för alternativ till Binero? Mina krav är att jag kan registrera mina domäner med valfri webbläsare (inkl. från min htc), kan betala direkt med kort så att ingen annan hinner före och där jag relativt enkelt kan redigera DNS. Oderland har jag bra erfarenheter av sen tidigare, vet ej hur de är idag. Glesys sköter servarna och riktigt duktiga på det. Det kostar några tior extra om året, men just nu lutar det åt att jag successivt flyttar min ödmjuka domänportfölj till Glesys om ingen har ett bättre förslag? Edit: Jag verkar inte vara ensam, http://www.bluecow.se/dax-att-hitta-...iv-till-binero. Senast redigerad av forngren den 2010-07-14 klockan 22:35 |
|||
![]() |
![]() |
|
|