FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Aha det är visst Telia som är här
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har ni tänkt på att det här medför att Comviq och andra konkurrerande leverantörer får gratistillfälle att skicka reklam?
När jag använt Vodafones e-postkampanj fick jag först svar av Comviq, som skicka e-post till mig med synligt genomtänkt copywriting - alltså reklam för Comviq. Sedan kom e-posten från Vodafone, fast med lite mindre reklam. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
"Ny internationell uppkopplingsavgift debiteras var 20:e minut."
Hurra för skumma prissättningar, varför inte ta 1 öre i minuten och sen 15.000 kr i "uppkopplingsavgift" varje minut. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag är förvånad att de vågar gå ut med en så stor kampanj när det ligger sådant som de flesta borde uppfatta som lurenderjeri bakom. Ännu mer förvånad att detta inte uppmärksammats mer (typ av konkurrenterna, media och konsumenter som anmäler dem för vilseledande marknadsföring). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Uppkopplingsavgift är något man tar för att koppla upp samtalet, att kalla något man tar ut flera gånger medan samtalet pågår är någonting helt annat än en uppkopplingsavgift. I allra högst grad kan man kalla detta vilseledande marknadsföring. Denna avgift är också skyhög, vilket gör att genomsnittssamtalet ändå hamnar på flera kronor per minut. Vidare att Vodafone i reklamen gör syn av att det svenska priset gäller utomlands är något som gäller generellt är mycket illa. Det s.k. svenska priser gäller bara hos ett fåtal utvalda operatörer i långt ifrån alla europeiska länder. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|