FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Inte många vet det men det finns ett bolag som äger denna webbsida, och tro det eller ej låter detta företag konkurenter exponera sig gratis dagarna i ändra inom områden där WN-gänget är verksamma. WN är ett bevis på att sammarbete och acceptansen att en konkurrent är bättre funkar, dock förutsätter det att personerna inte är giriga. Allt bygger på dessa entreprenörer! Som ser till att den som ger, får ta! Thomas
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag är ett "levande bevis" på att ett sammarbete mellan konkurrenter fungerar.. Jag och decibel har arbetat en heldel tillsammans vågar jag påstå utan att någonsin hamna i luven på varandra, även fast vi bedriver exakt samma verksamheter.
Jag har hjälpt honom med servrar och dylikt, och han har hjälpt oss (läs signatur) med massa andra grejor. Som sagt, jag har ofantligt mycket att tacka WN för. Utmärkt tidsfördrivning på jobbet. Mycket support. En heldel medlemmar här har jag fått som kunder. Har lärt känna Decibel och Syserror (patrikwebb), vi 3 har nu gått ihop och startat ett gememsant projekt som idagsläget verkar ganska lovande. -Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Klockrent Tomas! ... Att denna "brokiga" samling av olika karaktärer har lyckats driva WN till vad det är idag måste ju ses som ett lyckat projekt
![]() Att det sker på konkurrenters bekostnad (?) i form av framgångsrika tips är ju bara ett stort plus i kanten och en styrka av WN:s styrelse |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas What's the frequency kenneth?
![]() |