FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu är det så att jag och en kompis startat upp en fotbollssida (http://www.elitfotboll.com) och jag undrar hur man lockar fler att besöka sidan. Liten som stor, alla tips tar emot med glädje!
/Sulle Ses detta som reklam så kan jag ta bort adressen.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Finns många olika sätt, läs övriga trådar i detta forum så får du reda på alla...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Verkar som tråden ligger i fel kategori.
Som jag tolkar din fråga är hur man får fler besökare till sidan utan att sökmotoroptimera sajten. Svar på din fråga blir då: Skapa ett intressant innehåll, tävlingar, kontinuerliga uppdateringar, nyhetsbrev, tipsa en vän m.m. Det är bara dina idéer som kan sätta gränser. Tänk Dig själv in i situationen, vad är det som får Dig att besöka andra sajter? Säkert har du en eller flera sajter som du besöker dagligen, varför? /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Finns ju olika metoder du kan ta till.
Se till att du är med i de olika länksidorna som t ex sunet.se Sen har du alltid Google Adwords om du är villig att betala en liten slant för dina besökare. Kostar från 50öre per besökare. Det sköter du enkelt och smidigt själv. Men som tidigare talare sa så kolla igenom de andra trådarna så får du mycket gratis hjälp. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Även jag skulle säga AdWords, för övrigt var minsta kostnaden förut ca 35 öre/klick och är numera under 10 öre/klick... I mitt tycke är AdWords ett av de bästa och billigaste marknadsföringskanalerna... I alla fall om man sysslar med försäljning på nätet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
robertsson: Hur kommer man net till 10 öre/klick?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Det gäller att läsa nyhetsbreven som skickas ut. Minimum om man betalar i dollar är minimum 1 cent = drygt 7 öre, vet inte vad minsta är om man har kontot i kronor men det borde rimligen vara 10 öre.
https://adwords.google.com/select/qbb.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack....... nu har jag kollat. Det är 8 öre om man kör med SEK.... det kan ju vara bra när man är smålänning som jag och om man hittar ord som ingen annan har.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Citat:
|