FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Wow.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det inte Davve här på wn som har den sidan...?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Tragiskt att sälja nåt när det är så felstavat.. Kan det tas seriöst?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Han försöker väl bara utnyttja det faktum att ett sånt anslag på blocket genererar trafik... Något som vi föregångare i branschen redan har utnyttjat flitigt. Alla kan ju inte vara först helt enkelt..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Något säger mig att vi kommer få se en del till liknande annonser...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Tror det också. Sedan är jag ganska imponerad att sådana sidor drar så mycket trafik. För min del är detta skräpsidor, som jag oftast bara stänger ner. Gillar inte länksidor, men jag märker själv att mina surfvanor är långt ifrån annorlunda än den vanliga svenskens.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Skulle gärna vilja se hur de 4000 besökarna mäts dessutom.
Alexa: Traffic Rank for internetkatalog.se: 856,886 På en site jag har med ranking 832,383 har jag 8-900 / unika om dagen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() Helt ärligt hänger jag inte med, 400 lökar för en nerladdad miljö och fylldes efter uppmaning på massa forum *klia skalpen* |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Det är typ 20*7 visade länkar, om alla fick lika många besökare som jag 211*20*7=29540 per vecka och 4220 per dag. Och utöver det finns ett stort antal andra länkar som också bör få en del traffik, men varje besökare kan ju klicka på flera olika länkar varje dag. Min sida kanske var mer besökt än medellänken också. Låter dock rimligt med 4000 besökare, iaf inte helt fel. B) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|