FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu har jag i snart hela dagen försökt komma till comhems kundservice på 0771-55 00 00. Inget svar eller upptaget. Inte ens valmöjligheter..
Just nu försöker jag på huvudkontorets nummer, men där startar musiken direkt med en tjej som säger "Du är placerad i kö och vi besvarar ditt samtal så fort vi kan". Inget om hur många som är i kön! Till huvudkontoret!! Helt otroligt. Där ska man väl komma till en mänsklig växel. Fattar inte hur ett så kundintensivt företag kan ha en så usel telefonsupport. De har ju telefoni, TV och bredband-kunder som alla ska fram på det här numret. :angry: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
De har alltid väldigt lång kö..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Efter 15 minuter i kö till huvudkontoret gav jag upp..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hela nätet dog här igår, gick inte ringa till dem, gick inte se på cabel-tv och framförallt gick det inte att komma online. Detta höll under kväll/bit in på natten och har idag fortfarande störningar på tvn
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu faktiskt fram på 0771-550000, men är nummer 38 i kön.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har aldrig behövt sitta jätte länge i kö då jag ringt men däremot har jag hamnat hos en riktigt stöddig kille i supporten . . . det är fan inte kul det heller när man sitter utan bredband he he . . .
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Comhem är jobbiga.
Har precis bytt till parabol från deras digital-TV. Hade deras bredband förut men även detta är bytt mot Glocalnet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är det därför man har direkt nummer till teknisk support?
![]() Beror nog mest på att jag känner 2st som jobbar på Comhems callcenter ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Comhem var nere för mig hela eftermiddagen/kvällen igår.
Jag har kontaktat dem 2 gånger. 1, jag fick lägga ut 50:- på att sluta avtal med dom över telefon när jag flyttade in. 2, jag hade problem med modemet och fick svar över email efter en vecka, då hade jag ringt 10+ gånger utan att äns komma fram till en kö. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag kör med Comhem är och i stort hel nöjd. Det var igår som var första gången det låg nere på ett halvår. (vad jag har märkt)
- Man blir lite fundersam på vad man gjorde innan Internet, när det ligger nere. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|