FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Även för mig dog comhem igår. Frågan är då, var det över hela landet, jag befinner mig i Blekinge
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
|
Comhem använder Telias nät, och är nästan bara Telia som lyckas få ner hela eller halva Sverige när det gäller Internet, Mobil, sms, vanlig tele och liknande.
Nackdelen med bolagen är att dom tar in det sämsta man kan hitta utan utbildning, nästan alla bolags support kan knappt läsa från en skärm som är det som enda utbildningen dom behöver. Dom behöver bara kunna säga 2 ord: Fel hos dig. Fel på din router. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
|
De grävde av en fiberkabel ett par meter ifrån där jag bor, som tur va klarade jag mig då det enbart var comhem och bbb som var drabbade, stoppet började på förmiddagen och var klart vid 00.
De tider ni nämner stämmer överrens om när detta inträffade, frågan är om det är om händelsen kan påverka saker så långt ner i sverige. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag sitter på Telia och nätet var hel skummt igår gick upp och ner hela dagen. Bor i Jönköping.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Idag kom räkning för startavgift fast telefonförsäljaren sade att det inte fanns någon...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Har ingen koll på hur uppkopplingen vart de senaste dagarna (jag har varit borta), men min tidigare erfarenhet av support har bara varit positiv, efter ca. 5 minuter kom jag fram till en schysst kille som kunde sina saker och hjälpte mig få igång uppkopplingen (som den gången hade pajat pga ett fel i datorns register, alltså inget som com hem egentligen ansvarade för men hjälpte till med ändå)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
|
Citat:
Hans fel och hans pengar som dras tillbaka (ogiltigt såld) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
|
Citat:
Min morsa fick liknande när hon beställde "ComBo". Eftersom jag ringde och beställde, så visste jag vad hon sa. Så ringde upp och skällde ut dom, efter ett tag säger en liten pipröst att dom har gjort fel och att vi skulle få en ny räkning. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|