Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Märkliga fel.

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-07-28, 16:24 #1
Matss avatar
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: May 2003
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator
Matss avatar

Reg.datum: May 2003
När jag kom ner till lagret idag och slog på datorn så funkande inte IE eller Outlook Express.
Några märkliga meddelanden ang. "Telia Säker Surf" (F-Secure) kom upp och sen funkade inget.

Jag provad att avinstallera TSS men den låste sig, ringde Telia och fick en avinstallationsfil via mejlen, hämtade den i felsäkertläge eftersom det var det enda som fick igång OE. (Har inget annat mejlprog på lagret) Körde den och nu skall alla spår efter TSS vara borta.
Funkar det inte nu så är det nåt annat fel enl. Telias support.

Lik förbannat funkade inte IE elle OE, då la jag till en användare till och tänkte att det kanske kunde få igång det, men icke.

När jag nu slår på burken kan jag bara logga in på den nyskapade användaren, IE eller OE funkar fortfarande inte, mitt administratörskonto syns inte heller så att jag kan radera den nya användaren.

I felsäkert läge fungerar allt perfekt, problemet är bara att där kan jag inte radera användare.

Vad fan skall jag göra, det är i.o.f sig bara tre steg till dörren och skite är snart på väg ut men det löser ju inga problem.

Nån här på WN som kan ha nån susning och vad jag kan prova?

// Mats
Mats är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:44.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017