FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan man inte fixa så att typ när man först har 30 inlägg eller något så kan man ha en klickbar länk i sin signatur? När man har 100 kan man ha två eller något.
Man undviker då spammarna och folk blir uppmanade att skriva mer. Vet inte, bara en ide jag hade. Det här med att det inte ska vara en länk pga av PR tycker jag är lite väl. Alla trådar har ju PR 0 så vet inte ens om du ger så värst mycket. NamePros.com forum har alla trådar PR 1 och man kan klickbara länkar i sin signatur från sin första post men det kanske är en ytterlighet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Administratör
|
60 000 inlägg, 2 länkar i varje signatur = 120 000 helt onödiga länkar som förvillar sökmotorerna och hindar WN från att alltid har fräscht content i sökmotorerna.
Thomas
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
J-W, med den logiken skulle jag ju få ha minst 10 länkar..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Man skulle kanske fixa (ni som är bra på PHP) att bara de senaste 200 trådarna eller något hade en klickbar länk och resten inte. Men det är ju ingen big deal, som det är är också bra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja, google, msn, yahoo de flesta har börjat använda det så.
Tror inte du behöver oroa dig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Stilrent och prydligt utan länkar, IPB-kod, smilies'ar och bilder i signaturerna! Ang nofollow taggen så tror jag inte så mycket på den ide'n, bra men omöjliget att genomföra. 20 år försent som så många andra ide'er på internet just nu. Thomas
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Folk skriver sina domännamn redan nu. Med lite css får du länkarna att se ut som vanligtext iaf, men med den stora fördelen att vi kan klicka på skiten.
Länkar är inget dåligt, det underlättaratt vi bara kan trycka på dem istället för att behöva copy och pastea osv. Nu när det finns skydd mot PR loss och det kommer se precis likadant ut fast det underlättar för användarna, varför vara emot det? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Omöjlighet? Alla stora sökmotorer osv har ju gått med på den.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|