FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, det kan du ha... Varje domännamn får då en egen hemkatalog på ditt konto.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Dock kostar det hos Loopia ex. moms. 26 kr/månad per databas/månad och 26 kr per sajt/månad för statistik. Något som inte framgår när man öppnar sitt webbhotellskonto hos dem, det vill säga det är dolda avgifter. Fast annars är Loopia bra, dessa saker är det enda jag stört mig på, eller just det ja för mig funkar det inte att peka om domäner själv jag måste kontakta deras support. Dessa saker gör att Loopia kanske inte är optimalt att ha många sajter hos trots allt..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Guest
|
Observera att Loopia har 90 dagars uppsägningstid. Kan vara ganska lätt att missa det. En kompis missade att säga upp sitt abb. när det var 3 månader kvar av tiden därför åkte han på ett år för 1700 spänn. Tveksamt avtal.
|
||
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är så jobbigt när man skall starta en ny *.se sida. Domänen .se är rätt dyr på billiga webbhotell och superbillig på de dyra. Kostnaden hos loopia steg rätt rejält när man räknade in moms och startavgift också...
Får sova på saken! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det är bara att fråga webbhotellet vilka DNS-servrar du ska peka domännamnet till, sedan går du in i administrationsdelen hos Loopia och gör de ändringar som krävs. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
p.s. Trevligt att få så pass mycket snabb support på forumet, oslagbart. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är väl relativt vanligt att domännamn ingår när man tecknar webbkonto samtidigt. Har fått uppfattningen att det var så hos Loopia?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|