FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Registrerade vblog.se efter att ha läst en tråd om detta här på WN. Inte helt genomtänkt för att citera MC-D reklamen.
Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra med denna, och själv är jag ingen större anhängare av blogs. Så... vblog.se Är namnet, om någon är intresserad av att lägga ett tillräckligt lockande bud så är det bara att höra av sig till mig. I vanlig ordning så står köparen för överlåtelseavgiften. Från: httx://www.vblogcentral.com/ When you put video in your blog you get a videoblog, or vblog, for short. Fridens liljor! /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Lite läsning för den som är intresserad av vlogg:
http://computersweden.idg.se/ArticlePages/...7_CS112.dbp.asp? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Annars lär det ju funka att bara posta video eller ljud in sin blogg, blogger kommer säkert med detta snart. Blogg som blogg även om det är olika medier.
Men det är en bra domän fast termen knappt används idag, så har den framtiden för sig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
i sverige kallas det tydligen för "podcasting" bland bloggare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Podcasting är inte videoblogg, podcasting är typ voiceblogg ;D
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Schysst annons det blev från google .. vlog = beroende.
Edit: hehe nu blev det annan annons bara för det ![]() Lycka till med försäljningen pitbull, hoppas nån framstående entrenpenör med stort hjärta för bloggar nappar! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Men jag ger igen senare. En pitbull glömmer aldrig. ![]() /S |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hehe, ja kan väl likaväl sälja vlogg.us o vlogg.biz me då :P
130$ st...helst paypal och för att citera pitbull : "I vanlig ordning så står köparen för överlåtelseavgiften." ;) //Tjipp |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|