FAQ |
Kalender |
![]() |
#101 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Såhär ser mitt skrivbord ut live. Brukar iofs ligga in mobiltelefon där också men den fottar jag med.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Och förresten, vad har du för mobiltelefon? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Flex-boomen och Midi-boomen har bullerdämpande mikrofon, perfekt för arbetsbås eller öppna kontorslandskap. Micro-boomen har omni-direktverkande mikrofon, idealisk för lugnare privata kontorsrum. Thomas
![]() |
![]() |
#106 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
|
|||
|
haha, kul att någon notera sidan iaf :)
dock är jag 18 *flinar jätte fult* |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |||
|
||||
|
Väcker denna tråd till liv igen, dels för att det antagligen kommit till fler medlemmar på WN, och kanske ni har gjort om något ?
![]() Jag blev iallafall mäkta imponerad av era lösningar, och jag vägrar vara sämre :P Igår började projekt: Hemmakontor V2 Då jag inte heller kan störa mitt normala arbete med att flytta grejjer och sådant får det bli lite i taget, på förmiddagen stundar kabeldragning (22meter telefonkabel och 8m el), i eftermiddag hade jag tänkt få fram en slagborrmaskin så jag kan sätta upp lite hyllor och montera upp skrivbordet. Utgångsläget är detta, blev dock en jäkla zoom på kameran så man får inte med allt, meningen är att hörnet ska förvandlas till arbetsplats ![]() (Detta är egentligen ett sovrum jag förvandlat halvt-som-halvt till lagerlokal ![]() Utgångsläge för Hemmakontor V2 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|