FAQ |
Kalender |
![]() |
#91 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#92 | |||
|
||||
Supermoderator
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Dags att döpa om tråden till "Skrivbordsbilder och headset-tråden"?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Annars passar väl "Kontoret" rätt fint ![]() * Satan vad dyra headset ni skaffar er då. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Många fina arbetsplatser, fast nästan fler hämska sådana.. =D
Här är iaf min, brukar ha städat men jag har presis jobbat med massa lösprylar på bordet. (Kass mobilkamerakvalle). ![]() Kul tråd förresten... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
![]() Här lever jag mitt liv arbetar, ser på tv, spelar spel, sover, äter och har sex. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||
|
||||
Medlem
|
Som någon annan sa: Kul tråd!
Här är mitt allra heligaste, inget extremt, min gamla xeroxlaser och den värsta sladdhärvan ligger undangömd i hörnet ![]() EDIT: Råkade ladda upp en bild med sjukt hög kompression. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Skämt åsido, hittils har alla förstått humorn i tråden iallafall och verkar inte ha lett till minskad kundtillströming ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag tänkter inte ta någon bild på min "arbetsplats" nu. Dels för att klockan är 5 och jag borde lagt mig för 2 timmar sedan (wn beroende
![]() Riktigt trevlig tråd i övrigt. Har också funderat på vad jag ska göra av mina sladdar. Mats lösning var ju kanon ![]() Rätt kul att så många har TFT-skärmar när inte färg-kapciteten är densamma som hos crt-skärmar. Men vad man har sett i feedback så ser det ju bra ut ändå så det kanske inte spelar så stor roll ändå. Citat:
![]() Jag ska ta en bild på min röra.... efter jag städat ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|