FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Dmoz är skit och fungerr ej! Har försökt få med min hemsida,väntat i över 1 år,dmoz kommer nog att dö!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Den här sidan är annars ännu svårare att hitta http://directory.google.com/Top/Adult/Worl...enska/Shopping/ Den finns, men det är inget som google skyltar med precis. Man kan inte ens komma dit via deras "riktiga" katalog. ---- Varför hälsar alla TjörnDesign välkommen? Han är ju inte precis ny. Jag begriper ingenting :unsure: Men ni välkommen tillbaks kanske? Eller vad har jag missat nu? Vad gäller dmoz så är det väl en mycket bra och viktig länk. Men det finns säkert 100 andra ställen på nätet där man kan jaga minst lika viktiga och bra inlänkar. Helt beroende på vad man har för typ av sida. Sen kan jag tänka mig att länken från dmoz är den viktigaste för Hans i alla fall. Kunderna vill säkert ha en länk därifrån, eftersom det är en av få kataloger som folk faktiskt känner till och vet har betydelse. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Blir lätt smått obegripligt när någon gör detta, själv så hade jag startat en ny tråd. Men det är mitt tycke. /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() ![]() Hade varit klokt att starta en ny tråd istället. Men nu ser jag vilket menlöst inlägg det var som väckte den här tråden också... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Trots allt så var det roligt att läsa en riktigt gammal tråd.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Nykomling
|
Och kanske det gör att några bli sugen att blit editör i World/Svensla .
i sa fall / Välj med en liten kategori (<50 sajt) Välj 2-3 sajter som har sin plats i kategoria och skriv en kort beskrivning av sajten innehålle på risksvenska (inte som jag skriver just nu ...). Bäst är att titta beskrivningen av andra sajter Glöm inte att skriva vilken sajt du har eller jobbar med och hitta andra sajter än dessa :-) François |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|