FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Trygghansa här också (både hemma och kontoret).
Bör kanske tillägga att jag inte har något lager eller så mkt inventarier att räkna med. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
trygghansa på allt som företagen har här i sverige.
och sedan även dem för privata saker.. Jag fick billigast pris hos trygghansa innan jag började få mängdrabatt vilket ger mig ändå bättre priser nu. som decibel säger så är jag också nöjd på alla punkter med service och regler osv. Jag kan i princip sitta med cola glas över datorerna och får allt nytt.. fick en hyrbil samma dag som en bil var stulen. De ringde där bilen skulle hyras och fick den körd till mig till och med ![]() Dock tror jag inte det är standard :P. Har för mig det var någon som bodde i samma håla jag bor i som jobbade där. Men jag är helt klart nöjd med trygghansa och min personliga kontakt där. Har direktnummer till henne och det känns bra det också. Men ring runt lite och kolla. var noga med att du inte försäkrar mer än du behöver. Har du saker värda mindre än 250,000 totalt inkl diverse resor och frakt för nya saker om något händer.. säg det då så du inte försäkrar för 1 miljon i onödan.. Tror för företag den lägre gränsen är runt 250. Jag har iallafall satt 250 för hemförsäkrningen för jag bryr mig ärligt inte om innehållet som kan tas.. Företagsförsäkringen är annorlunda. :P. Good luck.. ring trygghansa är mitt klara tips iallafall. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|