FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Hedbergs inlägg är det bästa inlägget någonsin på detta forumet. Enda gången jag läst någon som har endast vettiga saker att komma med. Mycket känslig kille
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag satt och testade min nya prisagent....... och hittade en bok som hette:
"Vi gör en tidning. Läs allt om hur det går till!" Så jag smyger in med lite reklam: www.paketpris.se/bok/9150213210 :) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vi tryckte vår ingenjörstidning på totalt 20 sidor i en upplaga på 1000ex, hyffsat papper i helfärg - men inte alls lyxigt på något sätt - ingen tjock framsida etc. Tror varje tryckning på 1000exemplar gick på cirka 15,000sek + moms.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
"Ge ut en bok i ämnet 'hur man blir miljonär' och sälj boken dyrt till dumma människor som köper den". Han sålde boken via internet, och en del människor skrattade åt att de gick på det, andra blev sura. Men han hade ju faktiskt rätt: Det var en x-sidig bok och den handlade om hur man kunde tjäna snabba pengar på idioter. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Gör det inte, att skaffa folk som skall betala för den är svårt. Att skaffa annonsörer det första 1 året går inte utom TOMMYS GRILL KIOSK. De stora killarna vill att du skall ha 1 år bakom dig och sända alla ex till dem då. Alla stora företag har folk som köper annons för det. Släng ut den på nätet släng in lite google annonser du kommer tjäna mycket mera. Dessutom kan du räkna med att 98% av alla de som ansöker om jobb är kommunister i alla fall fick jag det 1 % var moderat och 1 % femminist.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|