FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
De verkar ha "bättrat" sig sedan de fick smisk dock - de senaste jag fått har inte varit lika "fakturaliknande" som de första.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
sry om det var old news.
Ang att använda bloggar som källa tycker jag inte nödvändigtvis behöver påverka kvalitén på nyheterna. Källkritik bör användas som alltid. Fördelen med bloggnyheterna kan vara att man får nyhetern direkt från källan vilket innebär i sin tur många fördelar. Slutligen vill jag påstå att många journalister har privata bloggar, man måste bara veta vem som är vem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tyvärr, går ju många i fällan . . .det är därför dom fortsätter, för det lönar sig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Fick just tre sånna här mail
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
har med ett par..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Flyttar till villa med öppen spis i dagarna, så äntligen får jag ut något (lite värme) av alla dessa "fakturor" jag får från DROA.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Nykomling
|
DRA är en riktig skojare, har inte heller lyckats undvika dem.
Fast det finns värre, Nu minns jag inte vem det var, kom ett FAX-meddelande med innehållet: "Någon har lagt ett bud på domänen valfri-domännamn.com och det var inte ni, för att registrera gå till ...." |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Såna har jag fått i flera år men faktiskt så var det snart ett år sen jag fick ett sist. De är alltid lika välkomna i pappersåtervinningen.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|