FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det här låter bra för mig som har låg CTR med Adsense.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nån som vet hur man går tillväga för att annonsera med den nya CPM funktionen? Har letat på med AdWords konto men hittar inget.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
|
Jag har jättefin CTR med adsense. I love it alot. Så jag hoppas verkligen inte att de ställer till med något dumt här. Det skulle vara riktigt tråkigt :)
Det är så jättebra med adsense att man kan lägga en annonsbanner på ett "dåligt" ställe och ändå tjäna pengar på den iom att folk som är intresserade av ett ämne klickar på annonserna. Om Coca-cola köper den annonsplatsen kommer de inte att få särskilt många klick, eller ens riktiga impressions för att 90% av användarna inte ens scrollar ner till annonsen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
[QUOTE]
Citat:
Visst. Badwill: Majoriteten av surfarna (och svenskarna!) har *inte* bredband, ta och ladda och ladda ner en fet flashbanner via modem och se hur roligt det är ![]() Begränsar målgrupp: P.g.a. ovan så är ad/flash-blocks väldigt vanligt. Jag bor ute på vischan och rör mig mycket bland 'vanligt folk', som oftast bara har dialuplinor. Majoriteten av de som jag känner har disablat flash själva eller har lagt in flashblockgrejjer (så att man aktivt själv måste sätta i gång nedladdningen av animationen). Jag pratar alltså om relativt okunniga datoranvändare, typ "lantbrukaren bosse, 45" - och inte hax0r0rz. .. och sen stänger du ju ute alla som inte kör windows eller mac, en liten andel kan tyckas (från 2 - 10% på mainstreamsidor som jag driftar) - men har ju oftast väldigt god internetvana (läs: är vana att handla via internet) och är oftast väldigt köpstarka. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
|
Vem är med och fixar lynchmobb mot skaparen av den senaste jamba-flash-"reklamen"?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Dock gillar jag ej Jamba, fast jag har de på sidan, men hej, man måste ju få ihop till sitt levebröd ;) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|