FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Det finns inga genvägar när man skall skapa små nischade siter likt vivilljobba, WN ... etc ... Thomas
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Tyvärr går det inte att utvecklas så fort om man inte är beredd att satsa några slantar. Satsar man inte tid, ekonomi och använder riktade kanaler är är det stor risk att projektet självdör innan det ens kommit igång... Nackdelen med forum är väl att många vänder i dörren om inga inlägg finns representerade. Det skall synas en viss aktivitet annars får man uppfattningen om ett segt och ointressant forum. Prova med Google Adwords kanske? Prova också med tävlingar där medlemmarna får mindre priser för antalet konkreta inlägg(?). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Ok!
tack för alla tips! nu är iaf min makeover färdig ska nog släppa ut den nya sidan, hyggligt av er att komma in med synpunkter. Forumet återstår dock en del jobb där. En del av marknadsföringen har jag påbörjat tidigare med insändare och dylikt. Bannerbyte gav inget, la in AdSense istället. rack för alla era synpunker iaf... Har ni mer förslah skicka gärna dom till mig i så fall... /M |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|