FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vilken är den bästa på marknaden?
Ska hantera så många program som möjligt, ICQ och MSN - är det möjligt? Kamera, mobil - inget 3 (tre) / g. Batteri, ja. Det är det viktigaste, mycket utrymme. Helt enkelt så kraftig som möjligt! (Priset är oviktigt) Tipsa och tipsa, är Dell något? Inte? PocketXP? :huh: ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
P910i från Sony Ericsson :)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
hehe, det här var roligt. Från sidan om deras Akono™ Headset HBH-300
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ehh grazzy!
Alla vet väl att man använder sin mobil för att skicka SMS med :D |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Den absolut bästa är Palm m500. Jag har en över om du vill köpa? :lol:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vad har den för kamera?
Var mer seriösa, snälla. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag kan rekommendera en SonyEricsson P910i
Har tidigare haft många handdatorer både Palm och PocketPC men om det du är ute efter är en telefon med handdatorfunktioner så är det en P910i jag vill rekommendera dig. Med ett gratis program (AgileMessenger) som fungerar mycket bra kan man även köra msn och det går även att surfa Webben (GPRS) med Opera. Den fungerar även som en MP3 spelare och ett fickminne. Vad minne gäller så har SE bekräftat att den skall klara av de nya 2GB Memorystick DUO pro korten så det räcker ganska långt. Jag är inte på något sätt knuten till SonyEricsson utan mitt råd kommer från lång erfarenhet. Kameran är väl inte den bästa men vem köper en telefon för att fotografera professionellt? (Det ryktas om att en P1000 är på g (med megapixelkamera) så om du bara väntar till hösten så...) Lycka till! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag vet minst två personer som är nöjda med sina Qtech-telefoner
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har en nookia 9500. Är riktigt nöjd. Gillar att man slipper hålla på och dalta med penna utan kan använda ett tangentbord som riktiga män ;).
Den är visserligen ganska stor men det är bara de första veckorna som man har träningsvärk sen går det över. Agile messenger finns till den också och det klarar ju msn icq aol och vad de nu heter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
har en qtek s100 jag är rätt nöjd med... men nästa blir nog en flybook eller nåt liknande =)
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|