FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Decibel skrev nyligen i en tråd att WN är ingen annonsplats och låste tråden - det står ju så i regel 3!
Ok, jag bryr mig inte om den tråden eller vem sålde vad, men vad är det för skillnad på att folk säljer en design och säljer en domän. Dubbelmoral eller olika regler för olika delar av forumet! Kanske dags att specificera reglerna??? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
|
En domän finns det en av, den är unik.
Men när en person försöker sälja samma saker flera gånger och inte direkt gör det professionellt raderar jag inläggen. Sen finns det flertalet trådar där folk säljer en sajt som kanske bidragit med mycket jättenyttiga inlägg på WN som mycket gärna får ligga kvar. Men om en medlems huvudintresse är att sälja sina designer blir det modererat på direkten, har för mig det finns ännu mer djupgående diskussioner om detta, har dock ingen länk att ge. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
har ingen aning om vilken tråd ni pratar om men det är skillnad på annonsering och direkt försäljning.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker det är en bra regel. Titta bara på Alphadesign, vet inte hur många trådar han har försökt spamma in på WN med försäljning av sina sidor.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Visst, inget emot att Decibel låste tråden, men tycker bara att man skall specificera annonsering. Försäljning av sidor/domäner är ju också annonsering i mina ögon och det tillätts.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Att sälja sina tjänster inom webbdesign är kanske inte ok, men att sälja en färdig produkt eller en domän är väl ganska likvärdigt. En vara som en annan ju.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Vilken tråd är det ni pratar om?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
"Dubbelmoral eller olika regler för olika delar av forumet! Kanske dags att specificera reglerna???"
---------------- MusikGuru, håller med dig till 100% Det verkar vara olika regler för olika personer eller olika delar av forumet.. / Tomas |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|