FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hamen nu har en spammare åkt dit, inte så dum tid heller för att vara emails :P
Kod:
Jeremy Jaynes från Raleigh i amerikanska North Carolina är en av världens värsta spammare. *Miljoner e-postanvändare har plågats av hans oönskade e-brev. *På fredagen fick han sitt straff av en domstol i Virginia – nio års fängelse. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är rätt! Lite småkomiskt bara att han hade fått lika långt straff om han dödat 20 personer i Sverige ;)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
tror att han har dödat många fler e-postkonton än så ... :D
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Kul att höra.
![]() Hoppas dem fortsätter sätta åt dem övriga spammarna en efter en på samma sätt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
9 år, fy fan, de ska va usa till något sådant
Och vilka argument sen. "– Det handlar inte bara om att skicka e-brev i mängder. Han förfalskade avsändarinformationen och dolde ursprunget, sade Lisa Hicks-Thomas efter domen. – Mottagarna kunde inte säga: Skicka inte det här till mig." Kan inte vi starta en spamm klubb och spamma amerikanska destaten North Carolina ![]() (de här kommer jag få fan för) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tror inte de behöver ta så många fler, denna dommen kommer jag avskräcka som fan.
Tror ni inte att fildelningen hade stoppats nästan helt om antipiratbyrån gav ett dödsstraff till någon? (tur vi bor i sverige ibland) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
USA är ju helt fuckat, säkert hade domaren fått en massa spam själv och var sur som satan
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
9 år va lite väl överdrivet.. med tanke på att internet är relativt nytt osv.. men det kanske skrämmer en del.. men iaf 9 år är IDIOTISKT.. tänk när en seriemördare frågar Jeremy varför han fick 9 år.. fan va lamt o svara jag spammade..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jag tycke det är befogat.. man kan se det som en form av ekonomisk brottslighet (vilket generellt är under-bestraffat)... han har åsamkat massor av företag och privatpersoner anseliga ekonomiska skador.. och blivigt dollarmiljonär på kuppen
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
" – Mottagarna kunde inte säga: Skicka inte det här till mig." Nu har man ju inte läst hela domen och det borde rimligtvis finnas betydligt mer över domen. Men det är klart att spammare ska sättas åt, men på ett rimligt sätt |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|