FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Om man har MSN, ICQ, AIM -för att kunderna skall kunna nå en på webbshopen är det amatörmässigt?
Någon med erfarenhet från området? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Njae.. det är väl bara bra att ge sina kunder alla möjligheter för support?
Har sett andra företag göra det och det har inte gjort intrycket sämre - inte hos mig iaf |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det kan nog kännas amatörmässigt - men inte för att det är det, utan för att folk har fått för sig det. Jag tycker det låter som en lysande support-grej!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Har ICQ på hemsidan en del kunder snackar där,,, helt ok tycker jag,,, ett bra komplement....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Annars kan du ha en livefunktion på hemsidan och via det kunna chatta med dina kunder. Inte exakt samma sak men alltid något, kanske anses mindre amatörmässigt av vissa.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Enda anledningen till att man upplever det som amatörmässigt är att man inser att "det här är inte ett korkat segflytande börsbolag" när man ser ett ICQ på en supportsida.
Jag tycker det är lysande att kunna få direkt support. Är det värt för dig att få hålla "fasaden" uppe jmfr. med väldigt nöjda kunder? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Nu är jag ung och uppväxt med MSN och IRC. Men jag tycker det är super!
Det är toppen att ha webbhotellet på MSN och kunna fråga om småsaker och få liveinfo om ev. driftsstopp. Ett webbhotell vi låg hos förut hade även en IRC-kanal på quakenet där man kunde snacka med andra kunder och få senaste nytt. Känns inte amatörmässigt alls utan bara toppen! *edit* En MSN-adress skall vara i formet "[email protected]" och inte "[email protected]", då känns det oseriöst. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
och som användarnamn ska det inte vara "Joakim - bakis som faaaan" etc.. utan då "Joakim - Företag AB" eller liknande |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|