FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är nu andra dygnet som Googlebot (crawl-66-249-66-164.googlebot.com) oavbrutet har krälat runt på pitbull.se:s forum. I.o.f.s. är forumet stort och aldrig tidigare indexerat men i 2 dygn oavbrutet och i 9 trådar samtidigt?
Fasar för vad trafiknotan ska sluta på. Därför frågar jag er om ni själva har råkat ut för detta eller om ni har någon annan idé om vad det kan bero på? Aldrig är man nöjd, först klagar jag på att google aldrig indexerar, sedan klagar jag på att google aldrig vill sluta indexera. ![]() Upplys mig... Mvh /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Känner igen det, hade ett litet halvprivat lattjo-hej-vad-kul-jag-och-mina-vänner-har-forum och ibland såg jag att en användare var på 94 olika ställen samtidigt i phpBB med en sekunds differens. Kollade senare via statistik upp att det handlade om Googlebot. Det återkom nån gång om dygnet och då gick den tydligen igenom allt som kan tänkas gå igenom. Den försökte skriva inlägg...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är inte förrens den lyckas man bör bli skraj dock
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Googlebot befinner sig på mitt forum foretagande.se nu....verkar gå igenom allt möjligt, och det står även att den skriver meddelanden också.
Konstigt! /Daniel |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|