FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
*gammal tråd.. jaja, men ändå :-)* |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Innan så grejade jag med osCommerce men det tyckte jag bara var onödigt krångligt även om det är väldigt kraftfullt om man kan hantera det. Det är nog mest smak och tycke i den här frågan, CubeCart känns nytt, fräscht och enkelt medans osCommerce är stort, lite mer avancerat och kraftfullare. Min röst faller som alltid på CubeCart som även kommer ut med en ny version snart, dom kör alpha eller beta på CubeCart 3 nu. Smaken är som baken. Mvh, Viper |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Mmm, japp alla har vi våra meningar som ju tur är oftast ;-) ..
När vi ändå pratar om e-handelssystem så kanske du känner till något open source-system med frames? Om det kostar en slant är det i alla fall av intresse... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Du menar som är uppbyggt i att använda HTML frames osv? Jag kan inte komma på något bara sådär men jag tycker ju det borde finnas iallafall ett. Varför behöver du ett med just frames?
Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hopp..
Då är det dessa webbshoppar som kommit fram i denna tråd. Jag skulle hemskt gärna höra lite rekommendationer från någon som har använt flera av dessa eller har kunskap om flera av dessa. Förslag på fler vore med kul! Jag vill ha en så enkel shop som möjligt att komma igång med! Det här är då listan- http://qc.dotgeek.org - gratis CubeCart – gratis (kostar om man ska ta bort deras namn 90 us dollar) osCommerce - gratis http://www.coxco.se/ 700 pix typ Wwwebshop – gratis, verkade kass enligt trådskaparen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
CubeCart - Helt ok och användbart, dock begränsat och tråkig struktur OsCommerce - Mkt bra system, tar dock ett tag att lära sig allt. Finns mängder med tillägg vilket i slutändan gör att du har en nätbutik i stil med "dom stora"..;-) Coxco - Ingen erfarenhet Wwwebshop - Ingen erfarenhet |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|