FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Är det dags att dela upp forumet i kategorier och underforum? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
12 | 66.67% |
Nej |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 33.33% |
Antal röster: 18. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Administratör
|
Ja, är det dags nu tycker ni? Vi tänkte att vi först skulle skapa lite aktivitet, vilket jag nu anser att vi gjort, i forumet 'allmänt snack'. Sedan är vi nog också rätt överens om att det skall delas upp i mer specifika forum. Frågan är bara när. Tycker ni det är dags nu?
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
VIP
|
Självklart ska det finnas specifika forum men jag är tveksam på om det är dags redan nu. Det är fortfarande relativt dött. Tror det blir bättre när (om?) forumet får en huvudsida på adressen Network.nu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är för tidigt.
Stendött på forumet fortfarande tyvärr. Sen tycker jag inte network.nu bör fixa en första sidan utan bör endast vara ett forum. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Administratör
|
Det blir mer snack om man har fler specifika forum. Till exempel en. "Kolla min hemsida" eller ett Idé-forum.
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ett Idé-forum är en bra idé men ett "kolla min sida" forum känns som om man kan bojkotta
![]() Jag hävdar motsatsen, nämligen att aktiviteten inte ökar med mera forum. Av egen erfarenhet så är det precis motsatt effekt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Administratör
|
Tanken jag/vi hade med network.nu är att det inte skall bli ett forum där webmasters kan posta "gillar du min sida" utan ett forum för webmasters som kommit ett steg längre.
Känner spontant att det saknas folk som har koll, och skall försöka få hit just den typen av webmasters. Funderar på om moderatorerna skall granska och godkänna inläggens som postast för att höja kvaliten. Personligen besöker jag hellre ett forum där det endast är ett nytt inlägg och det är värt att läsa än ett forum med 50 inlägg och 1 värt att läsa. Det är min tankte med network nu, och det kommer vi köra på! Ni som skriver att forumet är dött, bra då har det inte hänt nåt värt att skriva om. asat. Admin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
VIP
|
Nja, jag vet inte om jag direkt gillar idén med att varje inlägg ska godkännas. Om man har otur kan det ju då ta sin lilla tid. Snabba svar vill man ju iaf. ha.
Tycker att det vore bättre ifall medlemmarna måste godkännas (förutsatt att jag då blir godkänd ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Administratör
|
Läsa kommer alla få göra ... SWN var stängt förut då fick jag och Cerbus för mycket kretik för att vi låste ute nya webmasters.
Admin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Om man sätter krav på vem som får bli medlem, så tror jag att kvalitéen kan öka.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|