FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Inte lätt att hålla ordning på alla medlemmar ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Roligt och kreativt!
Tyvärr får jag bara "Hej marcuss" hela tiden :huh: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur fungerar den egentligen? För det kan ju inte vara så enkelt som att hans server ser vilket namn man är inloggad som via cookien.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Nu stod det "Hej foks" och efter en reload stod det "Hej robertsson". Är det kanske en random() numera? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Han kollar troligen referrer till bilden och läser sedan av vilka som läser i tråden.
Taskigt mot wns server säger jag... Felen beror troligen på att det kan vara fler än en person(er) som läser en viss specifik tråd vid en viss tidpunkt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Eftersom det är lite taskigt ur bandbreddssynpunkt är det ingen långvarande lösning eftersom det kostar mer än det smakar både för WN och mig ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
För mig står det olika domännamn, omväxlande
spears.se flirta.se virusskydd.net Är det dina egna? edit: jo, flirta.se uppenbarligen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Den med namn har jag tagit bort just för att den drar väl mycket bandbredd. Så nu får ni nöje er med lite växlande domännamn och er ip-adress i över-/underkant.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nu har jag en ny avatar
![]() Tyvärr har jag inte implementerat stöd för personliga inställningar för varje användare eftersom det sliter lite väl mycket på bandbredden. Men hoppas alla är lika intresserade av aktuell dollarkurs och hur börsen gått under dagen... ![]()
![]() |
![]() |
Svara |
|
|