FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag tror helt enkelt att det beror på någon teknisk detalj. Till deras försvar tror jag att dom avser att gå över till SSH så snart det är möjligt (får man hoppas i alla fall).
/M |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
För att återknyta till topic: Sedan måste man även ta i beaktning att de webbhotell som installerar komponenter hej villt på kundersbegäran knappast har lagt ngn tid på att testa komponenten i testmiljö först... Allt för många servrar (framförallt, win2k servrar) har gått ner efter en misslyckad komponent installation. En del installationsprogram är så dåligt skrivna att de kan skriva över DLL filer med äldre filversioner samt ändra uppgifter i systemregistret. Allt verkar fungera fint fint, fram tills nästa omstart... :P Vill dock understryka att jag inte menar att Imagemagick gör detta, eller de webbhotell som har komponenten installerad brister i sitt säkerhetstänkande. Jag vill bara understryka faran med för mkt komponenter med dålig dokumentation! ------------------------------ Glenn Johansson www.glesys.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
![]() Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag har också pratat med Whox Hosting, och de skulle testaköra förste och eventuellt installera IM. /Jimmy Kraft |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Fick precis svar från Webb-hotellet.com att de har IM installerat.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hm, lite sent ute kanske men vi har Imagemagiq och även Netpbm för att manipulera bilder.
www.wopsa.com |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|