FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Administratör
|
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Om jag nu ska kritisera dig lite, så kunde du faktiskt ha valt en bättre "skin" till forumet.
När jag är ute och vill ha svar på en fråga om tex, marknadsföring etc. Så letar jag automatiskt efter en stilren, lätt navigerad, snabb laddad sida. Ingen med en massa bilder, flashiga menyer, fina pappershörn etc.. Jag skulle valt ett simpelt, stilrent skal till en sån typ av sida. Varför inte lägga ner lite arbete på det nerladdade forumet och göra en egen design... Vet inte riktigt om du är med på vad jag menar, men men :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jo jag förstår vad du menar linus. Dock fastnade jag för denna design. Men jag kommer säkert att göra vissa modifieringar själv också. (Har redan gjort några småändringar). Men tack för kritiken! Alltid bra att få åsikter.
/Danne |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker du har fått till en bra och trevlig design på forumet - jag kommer absolut att registrera mig och spendera tid där. Har tidigare varit på startaeget men instämmer med många andras kritik på just forum.
Tillskillnad från någon annan så tycker jag att du har hittat en stilren, lätt navigerad design på sidan. Ett välkommet forum - bra jobbat ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack så mycket Johan! Du är välkommen.
Jag tycker själv också att designen är ganske enkel men ändå snygg men visst kommer det säkert några småändringar framöver. /Danne |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
/Patrik |
||