FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hade tänkt dra igån en mötesplats för företagare och blivande företagare. Så nu har jag fixat ett forum.
Vore tacksam för lite respons på sidan. Bör den kompletteras med något mer, fler kategorier? Design? m.m. http://www.foretagande.se Tack på förhand! /Daniel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har jag fattat rätt om du vill ha respons på att du lyckats installera ett forum och lägga upp ett par kategorier? luktar smygreklam
![]() jag skulle hellre se en informationssida och ett forum, men inte fokus på forumet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Besök & lär - www.startaeget.se
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jo jag har tänkt att lägga upp information, viktiga länkar m.m.
Och självklart känner jag till startaeget.se. Dock tycker jag deras forum är väldigt dåligt. Jag har hållt till ett tag på deras forum och för mig är det den viktigaste delen på den sidan. Därför tänkte jag fokusera mer på forumet och ha övrig information i bakgrunden. Jag vill ha lite tips på vad Ni skulle vilja se mer på sidan! /Daniel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja, smygreklam är väl att ta i då jag (efter snabb titt) inte ser något kommersiellt i den. .. "Expertforum" för företagare är något alla idkare har nytta av...
Kanske något i stil med WN:s policy? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Meningen var absolut inte att göra smygreklam! Sidan är ju inte färdig ännu! Ville som sagt få lite tips och ideér på vad som kan ändras/läggas till för att göra sidan bättre.
/Daniel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Citat:
Finns ju nada information som kan vara till pass, och då du fokuserar på forum finns ju, enligt mig, inget bra sätt att presentera den på. Jag kan också ha fel... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag ville bara ha lite konstruktiv kritik, men det var tydligen fel att lägga upp en sådan tråd här.
Jag är ingen proffsig webmaster och gör detta på min fritid så för mig är det inte bara att slänga upp ett forum. Ingen som har något att säga utan att hacka på en? /Daniel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Jag tycker sidan ser mycket bra ut, designen på ditt forum är toppen, jag kommer säkert att hänga där. Bra jobbat! ta inte åt dig vad som skrevs innan, fortsätt jobba på den idéen, det lär va ett välbesökt forum inom snar framtid...
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|