Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Att komma igång med innehåll.

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-01-08, 22:04 #1
andla andla är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2004
andla andla är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2004
Vad behöver jag för typ av produkt eller material

Okej jag kan göra en webbsida och ett domän samt göra lite programmering. Nu vill jag lägga upp något som inte kräver att jag är expert inom området eller kräver långa texter. Jag vill helt enkelt koncentrera mig på att skapa trafik till webbsidan. Att slänga upp affiliateprogramsbanners rätt och slätt går ju inte på tom sida. Sedan har jag funderat på att kanske först testa marknaden på en gratis webbhost innan jag spenderar pengar på att registrera ett domän. Jag testade Tripod.com och dom har en begränsad tillgång till cgi-bin, men jag kan lägga ut enkla perlskript där. Sen upptäckte jag att dom inte slänger in en banner när det är ett skript. Dom kanske nöjer sig med reklam på huvudsidan.
Ett tips jag fick här på WN var att starta ett forum. Detta har jag testat men det är mycket svårt att få folk att klicka på banners på ett forum. Att göra reklam i forumtrådar är ju det sämsta man kan göra och leder definitivt att folk slutar använda forumet.
Jag har sett att några säljer ringsignaler och spel till mobiltelefoner. Jag strävar efter att hitta något som jag kan lägga ut gratis och jag vet inte hur det är med dessa två. Vet inte hur pass mättad marknaden är för dessa. Något som skulle vara guld är att hitta en lista på produkter med mer än bara banners man kan lägga ut. Jag hittade någon Engelsk/Amerikansk som fick med lite extra material så att han kom igång. Perfekt tycker jag men som några känner till så har jag fått viss allergi mot Amerikanska checkar :-). Jag får prova på detta sen när jag har råd till att köra lockboxkonto.

Skulle uppskatta mycket om du har förslag på hur jag ska brottas med detta.
MVH Andla
andla är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:27.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017