FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag tycker att det är lite fult att du har reggat den domänen. Så om du vill ha mitt råd så tycker jag att du ska lämna domännamnet till dom.
Men kanske lägga fram det lite snyggt så du får en mobil eller något roligt ![]() OBS !!! tänk på att man inte får begära något för domänen. SÅ var väldigt försiktig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Administratör
|
Såhär gick det för andra domännamn i fel ägo (PDF)...
Vovlo.se Aftonbldet.se Mer ATF beslut finns på II stiftelsens hemsida. http://www.iis.se/domannamn/atfbeslut.shtml Jens
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
när jag var 18 år gammal funderade jag på att byta mitt förnamn och då fick jag Sony som exampel att det inte är möjligt att byta till företagsnamn. PS: min första pojk skall heta Tony och den andra Sonny. Har inte kommit på några flicknamn ännu :-/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||||
|
|||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
För att ett företag ska få ha med ett familjenamn i företagsnamnet krävs anknytning till familjenamnet, exempelvis att någon i styrelsen har detta namn.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
[quote]Originally posted by Saint@Jan 9 2005, 10:03
[QUOTE=jimmie,Jan 9 2005, 04:33] [QUOTE=Saint,Jan 8 2005, 22:10] Citat:
|