FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Förlora? Det tror jag inte... Det blir ju fler intresserade...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Det är priset för 2 år som avgör att jag inte köper .nu, mer av ren princip än att jag inte har råd. Thomas
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Stödjer dom inte det så kontakta Enom, NIC.Nu stöder det iaf, Jag gör transfers nästan dagligen till mitt konto. Du kommer troligtvis att behöva fylla i en blankett som ska faxas till dom. Enom kundtjänsten borde kunna tala om hur dom vill ha det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har frågat om detta tidigare.
Frågade Namecheap och de sa att Nunames INTE tillåter detta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Begäran om flyttning av domän mellan ombud Vänligen skicka e-post till [email protected] för ett formulär för att begära flyttning av domän mellan registreringsombud. Vi kommer att sända ett meddelande om flyttningsbegäran till ombudet där domänen för närvarande är registrerad, och om det inte finns några hinder kommer flyttningen att vara genomförd inom 5 dagar och ett meddelande skickas ut. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om det är någon som SJÄLV har lyckats flytta en .nu domän till Enom
och ändrat ägare utan kostnad så berätta gärna hur det gick till och vilket Enom ombud som användes. Vi har ett antal domäner vi skulle behöva ändra ägare på, och för 1500 per domän blir det ju ganska dyrt. Jag har som sagt försökt via Namecheap men de gör inte transfer av nu domäner. Har ju sett tidigare i tråden att det 'borde gå' men efterlyser alltså svar från någon som verkligen har gjort det. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|