FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vilket kanonalternativ till Nunames! Skall regga ett antal direkt :lol:
Är det lönt att han gör reklam för ett sådant pris? Ja, ja...förmodligen väljer de flesta här billigare alternativ ändå. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Om du registerar domänen hos www.registerfly.com så kostar det $59 vilket motsvarar cirka 300-400 kr. Jag använder själv registerfly.com till mina domäner och det funkar alldeles utmärkt. Du betalar enklast med paypal eller kredit kort där. Jag rekommenderar sidan starkt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om du inte har läst tråden så skall jag göra en snabb sammanfattning. Många andra registrerare tar ca. 195 INKL moms (och lägre), då du betalar på nätet som privatperson. Och de behöver man inte registrerra i 5 år! Ert pris är ju inte speciellt bra!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
om du inte vill. 195 kr är ett bra pris även om det är 11 kr dyrare än www.namecheap.com Slutpratat om det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Jag gick in på din sida och knappade in wwwtv.nu och den var ledig, klickade på beställ och fick då följande alternativ. Economy Class Business Class First Class Web & Mail Forward Domain park Jag drog slutsatsen att bara "Domain park" var gratis. Iom det skrev jag 740.00 kr ~ 295 * 2 + moms = 737.50 kr Vart gjorde jag fel? Thomas
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Du får skicka ansökan på e-post till mig istället om du vill ha rabbat :-) jonas at webkonsulterna.se Beklagar att jag inte har tillgång till systemen hemifrån. Priset blir då 195* 5 = 975 *1.25= 1219 kr. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
192kr/år och då avrundande jag uppåt B) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Citat:
1 års alternativet hade varit nåt för nunames att fundera på att införa igen. För att öka försäljningen. Thomas
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tro mig! Det var många på NIC.Nu's möte i stockholm ville kunna regga på 1 år. Vi påpekade detta för dom och fick ett nej. Anledningen var att dom skule förlora pengar på detta.
Detta är anledningen enligt deras CEO i USA. man kan ju ha sina egna slutsatser om detta... Om en registrering sker på 1 år så är det inte säkert att domänen kommer att förnyas år 2. Dvs då kan dom förlora pengar om domänen inte förnyas. Om domänen reggas på 2 år direkt så tar dom inte denna risk, samt dom kan budgetera inkomsten över 2 år som en säker inkomst. Jag skulle själv vilja regga på 1 år då det förenklar så vansinngt mycket för kunderna eftersom vi kan regga alla andra domäner på 1 år så vorde det logiskt att regga även denna på ett år... Samt om en kund har börjat använda ett domännamn så byter man ogärna.. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|