FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
På mitt enom-konto skulle jag behöva betala $29.95 för en .com, andra behöver inte betala alls så mycket, hur kan det komma sig?
|
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Administratör
|
Det beror nog på att den som skapade kontot åt dig en gång i tiden satte det priset för dig. Det gick själv att bestämma priser på olika domännamn.
Ett alternativ är att skaffa ett reseller konto http://www.webmasternetwork.se/index.php?s...16&t=4712&st=0&
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Eller regga domänerna någon annanstans. GoDaddy är rätt billiga och bra om man bara ska ha ett fåtal namn.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Eller så kan du skicka ett PM till mig om vilket användarnamn du vill ha, så kan jag skapa ett Enomkonto åt dig där du betalar $8,95 istället. Sen kan du snabbt och enkelt lägga över dina domännamn på det nya kontot.
|
||
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tackar så mycket för alla svar, jag har nu ett $8.95 konto
![]() |
||
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag har varit inne på det spåret att skaffa ett konto.
Men hur säkert är det att koppla på ett kreditkort på enom? Det känns inte rätt. Någon som kan skriva mer hur det funkar? Kan man koppla på ett paypal konto?
![]() |
#9 | ||
|
|||
Administratör
|
Att lägga in ett debit-/kreditkort hos enom är ungefär lika säkert som att stoppa in det i en uttagsautomat. Risker finns alltid, men dom är minimala.
Enom tar endast debit-/kreditkort och du måste föra över minst $100 till ditt konto per tillfälle.
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
På mitt resellerkonto kan jag fylla på med pengar från Paypal. Men Enom är stort och välkänt så det ska vara lika säkert som att ge sitt kontonummer till Paypal.
Fast det om att man måste sätta in minst $100 gäller väl bara resellerkonto, och inte retailkonto? |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|