FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan. Jag är lite nyfiken på när www.sjokvist.com går ut? om man kollar på sidan så misstänker jag att dom inte bryr sig så mycket om den så dom kanske inte tänker ha kvar den längre. Men som sagt var kollar jag när dom'ner går ut? Eller när man måste betala annars går den ut.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Kom på att det blev lite fel. Och editera kan jag inte göra så jag skriver på nått.
Mitt problem är att jag vill ha en domän. Men den är redan tagen. Jag täntke då först att jag mailar personen som äger den. Men har inte fått något svar. Hur gör jag? Och jag har ju sett på nic.se att det finns en lista på domäner som går ut om inte ägaren betalar. Men finns det någon liknande lista för .com? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Utklipp från www.allwhois.com ( Domänen går alltså ut om ca, 1 år)
-------------------------------------------------------------------------------------- Registrar:domaininfo.com Domain Name: sjokvist.com [Owner of domain name] ø?an 137 Stockholm, 11624 SE [Administrative contact] Tj䤥rv䧥n 10 V䲭d?3953 SE Email: [email protected] Phone: +46 8 6410707 Fax: [Technical contact] domaininfo.com Lilla Bommen 1 G?org, SE-411 04 SE Email: [email protected] Phone: +46 31 7202010 Fax: +46 31 7202079 Record created: 03 DEC 1999 Record last changed: 24 SEP 2003 Record expires: 03 DEC 2005 Name servers according to DNS : ns8.san.yahoo.com ns9.san.yahoo.com |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|