FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej!
Nu var det ett tag sen sisst man skrev något här på WN. :unsure: Jag tänkte höra med er, om det är någon som har något tipps på vart man kan skaffa kartonger med eget tryck på, eller tejp med eget tryck på? Kartongtillverkare? Förpacknings tillbehör m.m är också av intresse, sånna S formade skumm gummi grejer som skyddar prylen i paketet. Ni som har webshops och skickar saker ofta via posten, vart har ni skaffat era prylar? Väldigt tacksam för svar! Mvh//Alper :lol: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hör även med Mats då jag har för mig att hans paket har Lastbryggan tryckt på sig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Däremot har jag "LB Onlineshop" tryckt på packtejpen. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Man brukar se reklam om billig packtejp med tryck på, men kommer inte på någon nu. Vi ska beställa igen sådana och jga undrar vad ni brukar köpa tejp med reklam på. Billigt/bra/snabbt så klart ska det vara.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja har sedan tidigare bra erfarenhet av Tejptryck på Lidingö. www.tejptryck.se
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Kolla även utomlands. T ex. England. Bättre priser inklusive frakt och ingen moms.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
köper emballage från Polen, sen kör jag med en pappmall å sprejar våran logga på paketen. Bla så är "bubbelplast" halva priset där mot här (alla fall dom emballageleverantörerna jag jämfört med i sverige).
packtejp med tryck finns det många leverantörer på i sverige, men många av dom köper från samma fabrik i italien om jag har förstått rätt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||