FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Vem tycker du ska vinna presidentvalet i USA? | |||
George W Bush |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 20.37% |
Kerry |
![]() ![]() ![]() ![]() |
43 | 79.63% |
Antal röster: 54. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fixa din åäö
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Den kanske är gammal, men kul
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hoppla, bara 7 rösters marginal enligt aftonbladet.se...
till Bush´s fördel dock .. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Enligt min mening är Kerry och Bush likadana kålsupare. De kanske väljer att uttrycka sig annorlunda men i grund och botten pekar dom på samma sak. Kommer att resultera i ett tredje världskrig. Tyvärr...
För mig spelar det absolut ingen roll vilken som kommer att vara USA:s president de närmaste 4 åren. Innan tyckte jag nog att Bush skulle avgå men nu när jag fått mer kött på benen vad det gäller Kerry så känns det inte som om det spelar någon roll. Vill man ha lite omväxling, tro på Kerry. Orkar du inte att omstrukturera i skallen... tro på Bush. "Same shit, different name" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Äntligen nån som skrev nåt vettigt i slutet av tråden (Sigurd). Det är som Chomsky sa när han var på besök i Göteborg, "Det är skillnad på republikanerna o demokraterna, men du måste ha ett mikroskop för att se den". Bush bombar Afganistan efter att blivit angripna av terorister (11 september), Clinton bombade i Sudan om jag minns rätt, samtidigt som han blev avsugen av en praktikant, vem är värst? Irak bombades flitigt o dagligen under Clintons tid. Kerry vill ÖKA antalet trupper i Irak, "För att öka säkerheten", yeah right! (läste det på svt text-tv).
Och om Bush skulle förlorat nu, vad skulle Michael Moore leva av i fortsättningen? nu har han försörjning i 4 år till i alla fall. //Predrag |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Ett tillägg bara...
Amerikanerna är varken mer dumma eller hjärntvättade än vi svenskar. Kallas för svensk självgodhet, vi tror vi är bättre än alla andra pga många års Socialdemokratisk hjärntvätt. //Predrag |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Whatever
Jag har bott där länge |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja, Irakkriget ja. Haghjoo, jag vet att du är "höger" enligt svenska mått.
Folkpartiet ville ju att Sverige ska skicka stridande trupp till Irak, så det är lätt att vara efterklok. //Predrag |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|