FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
De har svarat nu och det var PHPadsnew som orsakade det hela.
Ska inte klaga för mycket på webbhotellet. Det är nog min okunskap som var orsaken till felet. De är faktiskt det bästa hotellet jag hittat på 6 försök ![]() Tack för all hjälp!!! Det ända jag behöver hjälp med nu är ett annonsprogram som drar något mindre CPU-kraft ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Glöm nu bara inte att verifiera med dem att du får behålla den där när du fixat till problemet, annars, se dig om relativt snabbt efter andra lösningar.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Någon som känner till en snabbare lösning istället för PHPadsnew? behöver den mest för att tracka inlänkar från externa annonser, klick och sånt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Jag kör det på bla advertising.se som roterar banners till tv.nu, klarade exempelvis drygt 1 miljon exponeringar i söndags utan problem och har funkat problemfritt i 2 år. $129 tror jag en licens kostar och man får testa "for free" i 30 dagar. Thomas
![]() |
Svara |
|
|