FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har någon annan upplevt att det finns ett webbhotell som "stjäl" ett domännamn som man själv försökt registrera, för att sedan helt sonika parkera detta hos sig själva?
Webbhotellet eller den anställda som har domänen använder den inte till något alls, till och med mejlen till domänen kommer i retur. En sak kanske ska tilläggas, att webbhotellet och den som domänen är registrerad på är aktiva här på denna site, så han kanske kan ge ett lämpligt svar på denna fråga?! :angry: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har inte varit med om det, men så har jag kanske inte så "attraktiva" domän-namn.
Vilken registrar/webhotel var det? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Vill jag också veta. Är den registraren aktiv här på forumet så har de ju chans att ge svar. JAg vill då inte råka ut för samma sak så gör nu en god gärning och meddela vad som hänt med registrarens namn.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Till skillnad från ditt inlägg så är ämnet och titeln ganska relevant. Senast redigerad av Wijk den 2011-08-31 klockan 12:55 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Banned
|
Starkt jobbat att väcka liv i en 7 år gammal tråd
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Risken är nog ganska lite om du köper ditt domännamn av .SE registrar. Avtalet med NIC-SE ryker direkt, om det ett webbhotell skulle hålla på så som du beskriver.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|